drama ??

semalam latihan drama tau ? daa la pagi tu ade Larian Perdana Mahkota .. nasib baik la aku fit lagi .. *ececeh* budak MSSD wa cakap lu .. haha .. latihan kol 12.30 tengah hari ! giler taw taa ? kene laa pegi sebab latihan terakhir .. pelakon yang berdedikasi .. *cewahhh* daa la aku taa makan bile keluar tue .. sampai pukol 4 petang taw .. balik aku pergi 7E .. minum air gas .. last-last sakit perut .. pakwe aku membebel je .. asyik pegi situ je .. pagi tadi aku pegi , mesin slurpee daa oke taw .. suke giler ..! belanje Aina topup sekali .. kejap lagi pakwe aku mesej Aina .. dia nak teman aku .. teeeman aku balik sampai rumah .. hehehe .. dia hensem taw .. haha .. pakai baju yang aku suke gile tu .. baju time dia mintak kapel dengan aku .. warne fav aku , biru ! tapi rambut dia cute taw .. macam skema tapi cute .. selalu dia buat rambut spike .. cikgu bincang dengan aku , drama esok , aku pkai blouse .. pastu cikgu suroh pakai skirt panjang .. dan aku MENJERITT !! aku dah taa pernah pakai skirt atau ape bende yang GIRLY tu .. haha .. so , aku pakai jeans dengan blouse .. nasib baik .. LOL .. haha .. oke la , aku nak blah daa .. bye ! sayang dia seribu kali .. <3

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: