kite daa baik daa pa ...

semalam aku pegii jogging pagi-pagi tuu .. dalam pukol 8 .. ceh , bersemangat laa konon .. jogging lawan dengan kak ana .. lepas tu , sampai tasik ade along a.k.a lan .. aku tego je laa .. dalam pukol 8.45 ade pulak tige bijik moto .. satu tu aku kenal daa .. moto banyak sticker .. my ijat laa okeh ? lagi satu moto tu , ilham naek .. opps ! sorry .. x mao tengok muke dia ! ijat dengan bat dudok kat tangge .. lepas tu , dia turun dekat tempat buai tuu .. aku berbual dengan kak ana .. gelak macam orang gilak .. haha xD aku pulak balik lepas tu , dia tak nak tego .. tak kan aku yang nak tego dulu kot ? no way ?! aku pegi 7E beli jus oren .. masam ! eyakk ! lepas tu , aku daa sampai lorong kecik tu , aku TERpusing belakang .. ampak ijat dengan kawan dia .. daa siap ganti baju daa .. dia pon follow aku .. sampai dekat cekal 3 , aku belok .. dia pulak , press moto laju-laju pegii cekal 5 .. let him be .. hermm .. aku daa nak sampai rumah tu , dia lalu .. pergh ! tak hangin pulak aku kan ? jeling macam tak puas hati , pandang cam nak tak nak je .. aku nak je ketuk kepale dia kuat-kuat mase tuu .. geram gilee .. tapi tadi , dia panggil aku .. aku pegii la jumpe dia .. aku tanye dia , nape ary tu pandang cam tak puas aty je .. dia kate ary tu dia badmood .. ceh , tak pikir badmood aku pulak kan ? pastu tadii , asyik jumpa dia jee .. c(= kiteorang daa baik laa .. tak penah gaduh lame-lame .. dia daa potong rambut taw .. boleh tahan ensem laa .. okeh la , aku nak pegii training handball .. bubye ! =))

terima kasih baca. suka? like je :)

2 comments:

Mrs. Niena said...

awww ! ensem ker ?

ieyza said...

ensem laa gile ..