mintak maaf .. :'(

hemm .. semalam kite jumpe .. saya suke sangat ! lepas saya jumpe awak tu , saya asyik senyum je .. *cehh, macam nerd je aku cakap camny* haha c(: rindu giler seyh dekat pakwe aku .. petang tu pulak , jumpe ijat .. suke niyh ! mase tu ade perjumpaan pengawas .. raptai untok watikah isnin niy .. kiteorang pon beratur panjang sampai nun belakang ikot urutan .. pakwe aku dekat depan sikit .. kire jauh la jugak .. sebelah aku jenal .. jenal sengaje nak jeleskan ijat .. siut taw ?! pakwe aku daa geram , dia bangun pegi toilet .. on the way to toilet tuh , dia tendang pasu bunga tau .. ish , nak nagis aku dengar .. nanti kaki tu sakit .. dia daa dudok balik , jenal buat lagi .. tapi aku tak layan pong .. dia sangat marah .. bak kate fahmi .. daa abis tu , aku nak pegi training handball .. tengok-tengok ijat dengan jenal daa oke .. huh , nasib baik .. aku da warm up tuh , nampak pulak ijat .. daa tukar baju seyh .. hemm , ape-ape je la ijat .. aku daa cooling down , aku tengok dia tengah badmood .. kenape ek ?? aku panggil la dia .. daa nak blah daa dengan kunci moto sume .. aku pegi dekat dia .. cakap dengan dia , aku nak balik JB .. daa berbual kejap , aku nak balik .. dia nak mesej malam nanti .. herm .. lepas tu , aku pegi 7E .. beli slurpee .. balik tuh nampak dia .. :D dia teman aku dengan kak ana balik .. tengah jalan , dia nak balik daa .. last-last dia terjumpa ayyad dengan harith .. follow aku balik .. bawak moto macam superman .. ish , jatuh kang ..! haha .. malam pulak aku tak dapat mesej dia .. aku cakap nak online .. aku tunggu dia online tadi , tapi tak online pong ?? isk , sedihnye .. oke la , aku nak blah niy .. bye ..

 
p/s: iza mintak maaf taw ijat ? nanti iza call .. i looovvvee yoouu sooo muuuch ! 

saayang awakk .. <3

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: