one day before holiday ..

sehari sebelum holidayy .. aku pergi latihan bola baling .. dengan hidung berair .. (bukan macam paip tu tau).. cuma selsema dengan pening jerr .. tersangatlah malas nak pergi .. tapi aku kan atlit yang berdisiplin .. dengan senang hati aku pergi walaupun mate dah sembab .. datang-datang je mia sindir aku .. faizah mandi lame sangat ke ? mane ade .. malu aku taw .. :D

lepas tu , kite orang pon lari padang .. apesal aku penat semacam nih ? haha ! aku dah tau .. aku dah lame cuti daripada bersukan .. otot aku pon malas .. dan finally .. berjaye jugak aaku habiskan 5 pusingan .. kite orang buat warm up .. tau tak ape itu warm up ? panas kan badan lah .. xD

seterusnya , aku pon jadi keeper .. kejap lagi ijat datang .. dia marah aku taw tak ? aku kan tak sihat .., dia dah warning aku awal-awal dah .. jangan jadi keeper .. tapi aku kan degil .. hehe .. last2 , dia yang ganti aku jadi keeper walaupon patotnye dia kena main taQraW .. aku shoot goal sekali .. dan dia kte .., lepas nih dah tak deq goal .. dia cakap betol tau ! aq shoot lain2 sume tak masok goal ..

dia pon offer RM5 kalau goal .. aku pon try banyak kali .. akhirnya , GOALL !! RM5 masuk account .. hehehe .. sume attack dia .. dah kate pon keeper kan ? sakit lah satu badan dia .. lagi2 kalau bola mia dengan aina .. Yana dengan Gia pon datang tau .. ouh ! rindu kat korang like orang gilak ! haha .. aku dengan Gia pon share cerite .. cian dia .. WHY ?? secret la babe ..

ijat cerite kat aku .. tangan dia bengkak .. tahan bola yang aku baling semalam .. alamak ! sorry sangat2 awak ! hari rabu dah tak sekolah .. gerenti aku rindu gilak  kat dia .. huhuh .. agak pelik semacam je aku nih ..

p/s : saya rindu kat awak .. dekat my bff .. sayang korang sume .. and .. HAPPY BIRTHDAY FOR MY AZLIN .. sayang kau sangat2 .. moge kau last forever dengan tuutt ..

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: