jumpe dia

aku like seriously tak sangke gilee jumpa dia kat sekolah tadii .. rasyad , baru abis kelas walaupong dia sekolah laen .. dia macam sajee nak join budak-budak t6 study .. tak salahkan .. aku macam biase laa pegii training olahrage .. tapii aku datang ade 4 orang jee pempuan termasok aku .. ish , tak jadii la training niy .. kan betul ! dia kate budak-budak niy lambat , so training petang .. kejap lagii ade pulak budak olahrage datang .. ramai jugak laa .. kitorang tengah dok syok mengumpat , budak form5 kuar .. dan , aku rase muke aku pucat bile nampak dia .. ex-abang aku a.k.a ex-bf aku ! dada aku sempit dan aku rasee nak nangis tapii aku tak tau nape aku nak nangis .. dia nampak aku , dia senyum .. aku balas laa balik .. aku lega kitorang daa okey ..

special to rasyad : seriously i'm really2 sorry for what i've done .. tengs coz maafkan sayee .. cume tak tau napee , sayee still anggap awak abang sayee and sayee jeles bilee kawan2 pempuan awak ddok dkt awak .. tapii sayee tau sayee tak de hak nak jeles and nak marah bilee awak dengan sesape ..

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: