i love u allz

kulit aku mengelupas laa .. aku tak tau nak buad hape .. memang laa aku suke sebab dia nak ganti kulit aku yang daa hitam niy .. tapii nanti nampak putih-putih dia tue yang aku tak sukee .. aku tengah pikir care nak hilangkan bende alah tue .. tangan aku gatal jee nak tanggalkan bende tue .. kalau korang suruh aku pakai lotion , lagii laa gilee sebab sepanjang aku hidup 13 tahun niy , aku tak pernah pakai lotion ke what soo ever .. okeh , sekarang kite change topik .. aku online facebook tadii .. miaa tag aku kat photo album dia .. kalau korang nak tau , mia niy hot kat sekolah tau .. cute face =.= .. dia senior aku dalam team handball .. jum , aku upload cikit gambar aku dengan mereka ..







handball team smkbt6



niy laa miaa .. cheerful miaa :)


niy laa satu team handball yang superb !

yang niy team lelaki .. double superb !


niy besties aku .. saayang korang <3
alia , iza and adda

p/s : congrates to handballers and enjoy yaa .. itu jee yang aku boley upload .. takut nanti mia marah pulak .. special credit to miaa .. thanx a lot !

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: