hari yang ..?


aku taa tao nak kate ary niy ary yang hape . pagii tadi , perhimpunan . cikgu bagii medal olahraga kat kami-kami niy . market pulak kat depan . lepas tuu , naek kelas . mase math daa abis . aku suke gilee . heheh . masok kelas sains pulak , aku bincang jawapan uk1 ary tuu . rehat , aku melantak laa . daa melantak , aku lupe nak jage dekat dataran teknologi . mati aku kalau haikal tao . sejarah taa belajar sebab cikgu pegii train budak bola jaring . saangat taa adil . kiteorang taa ley buad latihan pagii pong . asal diorang boley pulakk . mase PJK , aku terjumpe ijat . aku jumpe dia kejap . naseb baek dia taa turun kantin sebab arep ade kat situ . dia pesan kat aku , jangan menggatal . okeh , tade hal . tapii lepas tu , dia boley perasan , maybe aku yang taa bagi dia turun , tu yang dia syak . aku tahan dia sebab aku tengok muke dia tegang tadii . arep nampak dari bawah , dia jeles . cis , boley pulak dia jeles sedangkan aku tengah tahan ijat dari belasah dia . budak-budak niy sume daa tengok laen sebab aku paut lengan dia , taa nak bagi dia belasah arep . dia pakai uniform pengawas lengan panjang awak . mase KH , lepas PJK jumpe dia lagii . dia teman aku naek atas , aku ajak dia lalu dekat lab . daa sampai tangge tuu , dia teros menonong naek tingkat atas , naa pegii kelas arep . cuak doe aku . aku follow dia , tarik beg dia . arep daa tunduk kat dalam kelas . aku tarik dia jugak turun bawah . dia kate nak naek , aku daa lambat pegii kelas , aku cakap 'suke aty ijat laa .' . nasib baik dia taa jadii naek atas . bersyukur gilee aku . balik aku jumpe dia , dan petang niy aku jumpe dia kot . yek-yek aku budak J handball . aina daa taa puas aty sebab aku taa maen pong kan ? terase jugak tapi daa cikgu listkan aku . aku follow jee laa . aku taa hirau laa dia nak kate hape . okeh la , aku naa mamam . enjoy reading and have a nice  day dear .


terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: