boring weyh !


hey , penat + boring = hyper penat ! aku paling kesian kat budak-budak yang masok perbarisan . kena jemur kat tengah padang tadi . orang yang putih kemerahan mesti muke dia merah . orang yang putih langsat mesti hitam and orang yang hitam mesti bertambah rentung . naseb baek la weyh aku ta masok perbarisan . kalau ta , memang balek umah je aku pengsan ler jawabnye . ni baru mukadimahnye ye ? ekeke

start pagi tadi , bace yasin . moge-moge hari diberkati Allah . amin . lepas yasin , budak-budak yang masok perbarisan kena pegi padang . yang ta terlibat sume tinggal dulu kat dataran ilmu . aku malas na dudok , aku jalan pegi carik peserta yang masok acare esok . carik budak baru sebab syahira khalid ta datang . aku takot dia ta datang esok je . ke hulu ke hilir carik budak , kak atikah cakap ade budak boley lari la . ta laju sangat tapi boley tahan untuk 400 meter . lepas campor tolak darab bahagi , aku amek name dia lepas tu bagi cikgu . halal la ye cikgu :)


lepas tu tolong cikgu yati a.k.a mak aku , untuk souvenirs hari koperasi nanti . penat seyh , berpuluh-peluh tao ta . ta padan dengan aku lari 1500 meter . lepas tu aku dengan kak atikah pegi lepak dekat astaka . aku dengan selambe badaknye dudok atas palang . budak-budak senior da tengok aku laen macam da . wa ta kesah la de . haha . 

rehat pulak , aku beli kuih apam sebab makanan sume abis da . aku beli letak dalam pinggan . lepas bayar , apam tu boley tergolek jatuh kat lantai . MALUNYE aku ! tapi ta ramai yang nampak la . lepas tu aku beli roti sardin je . ta kenyang tao . lepas rehat , aku jalan dengan niena cari boyfie aku . ta jumpe pon :(

then , kena dudok dekat dataran budi untuk raptai majlis aku janji KRK esok . ala , janji tapi ta ditepati buad hape an ? aku dudok sebelah niena , cari jugak boyfie aku . nampak dia kat blok sane , tengah tengok aku . aku pon lambai dia je la . da na balek tadi , aku da bengang sebab raptai ta abis-abis lagi . ape yang cikgu tanye , aku jawab dengan jerit . ta cam kurang ajer kan ? hehe , aku da boring la weyh . naek kelas amek beg pastu tunggu boyfie aku jap . but , tade . lambat sangat aku pon balek . tapi tengah jalan tu , aku teringat ta amek kupon lagi . argh , halal la . petang nanti aku amek kat umah cikgu .
so , the conclusion is : today is the boring day ever !


terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: