touching :|

jangan tertipu dengan gambar ni . tade kene mengena pon .

semalam kami gaduh . puncenye aku la . aku touching dengan dia sebab dia ta mesej aku sampai na dekat 9.30 malam . selalunye bila aku badmood , dia ade na tenangkan aku . tapi semalam ta . mesti korang ingat aku ngade-ngade kan ? aku memang like that la . bila orang tinggalkan aku , aku terase dia saje na biarkan aku sorang-sorang . time tu la aku kecik ati . aku baru abiz bace novel mase tu , sedih beb cerita dia . sampai nangis-nangis aku bace . watak dalam novel tu sebijik cam kiteorang . yang laki tu like ijat , and yang pempuan tu like me . sedih gila . lepas abis bace novel yang 1049 muke surat tu , aku pegi makan jap . tenangkan diri aku dulu . lepas makan , tengok fone . tade mesej baru pon . mule la aku na touching . aku call dia and mintak maaf kat dia pasal petang tu , aku ta layan dia . lepas tu , aku terus letak fone . dia mesej aku . macam-macam . aku panggil dia pon da tukar jadi saye awak . dia pujok aku gila-gila . sampai ade tu aku cakap 'minah toboy camny mane nangis . ta brutal la kan .' lepas aku cakap camtu , dia call aku . 

aku ta penah dengar suare dia serius cam tu . cuak jugak aku tapi aku ni degil la wey . ta makan saman pon . lepas dia letak fone tu , dia pujok aku lagi . macam-macam mesej dia bagi aku na suroh aku cool . na dekat pukol 11.30 malam tu baru kiteorang baek . kejap lagi dia tido . 

oke , aku na cakap . iza mintak maaf sebab buad camtu . iza pon ta tao nape iza jadi camtu . iza mintak maaf sangat-sangat . iza sayang awak . thanks sebab tahan kerenah iza selame ni . iloveu

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: