kerja kursus

saya jumpa hobi baru . hobi baru saya melukis !

okay , ayat aku pon dah macam budak tadika . aku sibuk buad kerja kursus sejarah dan geografi . ya , itulah kehidupan seorang pelajar . mula-mula , aku tak suka buad kerja ni tapi bila bab nak menghias , aku nombor satu . aku lukis gambar mata pena , lukis kertas bergulung , kertas terbakar dan huruf blok yang aku tengok dari folio kak ain . cantik sangat . dua-dua kerja kursus aku ni dah sampai hasil kajian . sampai situ , aku dah malas nak buad sebab ada masalah yang datang . aku penat nak fikir pasal dia dan pasal kerja kursus ni . takpe-takpe , aku waras lagi . malam ni , insyallah aku sambung buad kerja kursus tu . 

nampak header tu ? header baru aku . baru buad 10 minit yang lepas . kredit to lyssa faizureen punya tutorial . aku minta diri dulu la ya . nak pergi sekolah , bersemangat waja nak sokong akak aku main bola jaring . :)


terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: