i know i'm not good enough for you

hari ni aku nak buat entry tapi touching sikit la . kalau korang nak baca , silakan . kalau tak nak , boleh jengah bloggers lain okey ?


baru 5 hari aku sambut anniversary aku dan dia . anniversary yang aku sambut sorang-sorang . anniversary yang aku nangis tunggu dia call sebab dekat sana takde line . aku tau dia tak nak pergi , tapi terpaksa sebab dapat surat dari mana entah . kena pergi takraw dekat negeri sembilan . takpe , aku faham . aku mesej dia malam tu sebab aku nak jumpa dia sebelum dia pergi sana . tapi pagi tu dia mesej dia tak pergi sekolah . dia terus pergi macam hari tu . aku pergi sekolah dengan air mata meleleh . patutnye aku balik dengan dia tiap-tiap hari . tapi hari tu tak . kawan aku boleh tanya , kau tak balik dengan pakwe kau ke ? aku just senyum dan terus jalan . sedih sangat dia pergi bila tak jumpa aku . sepatutnye aku pergi ledang , memanah masa yang sama dengan dia pergi takraw tapi aku tarik diri . bila dia balik , aku dah melompat macam kanak-kanak ribena tau . happy gila .


kelmarin dan semalam kau manja gila dengan aku . aku balas mesej kau pun tersengih sorang-sorang . mak ayah aku pun cakap aku dah angau . ya , aku angau dengan kau . petang semalam ayah aku ajak main boling . yey ! aku suka gila sebab dah lama tak main . siap setengah jam awal . excited gila tu . aku mesej kau nak bagitau kau yang aku nak pergi bandar main boling . kau macam tak bagi aku pergi . bandar je kot . ya , aku tau kau tak boleh kena tinggal sebab kau rasa kau sorang-sorang . aku tak pernah tinggal kau . aku still mesej kau bila aku nak baling bola boling tu . tapi kau tinggalkan aku , macam biasa kau nak main takraw . tapi kali ni kau nak main teruk-teruk . kau memang tak sayang aku . aku pun apa lagi , main jugak teruk-teruk . dengan cara baling tak betul , aku berjaya terseliuhkan tangan aku . kau pun injured tapi kau tak bagitau aku . sampai pukul 8 kau tak mesej aku dan aku start nak merajuk . kau badmood time tu . dalam pukul 8.30 kau kata nak pergi yasin . kau mesej aku pukul 10 . okey , aku kecik hati dengan layanan kau .


aku pujuk kau , sampai aku tertidur . aku ingat bila bangun pagi ni kau dah okey . tapi rupanya tak . kau still macam semalam . kau balas mesej aku nak tak nak je . bertambah kecik hati aku bila kau layan aku macam tu . kau tak badmood sebab aku tapi kau layan aku macam tu . aku terasa . kau kata kau pun terasa sebab aku tak pujuk kau . semalam aku dah pujuk kau kan ? tapi kau still macam ni . plus , aku memang tak pandai pujuk orang , aku nak buat apa ? dan luahkan perasaan aku kat kau dan kau ucap terima kasih kat aku . dan dengan ayat kau tu , aku kecik hati ++ . aku terus tutup handphone . hati aku dah sakit sangat . kau buat la kesimpulan apa pun , aku biarkan . 


tiba-tiba aku teringat mesej lama kau . kau dah berubah . kau tak sedih bila aku pergi mana-mana tapi sekarang kau balik pada perangai lama kau . aku ingat kau dah berubah .

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: