selamat hari raya aidiladha

selamat hari raya awak . kenyang tak makan ketupat , rendang , lodeh bagai ? kalau tak kenyang , pergi lah makan lagi sampai kebentak . HAHA . aku makan ketupat tu sebiji je dah kenyang . tak sempat makan ketupat palas tok mak . aku kerjanya hantar makanan kat rumah mak moon , kak salina , tok nah , jiran-jiran semua lah . bila akak aku hantar makanan pergi rumah mak moon , abang faiz yang ambil . dia kata ' eh-eh faizah !' akak aku bukan main kuat lagi dia jerit , 'farhana lahh!!' . HAHA . aku yang dengar gelak je . selalunya aku yang hantar sebab tu dia ingat aku . lepas tu , ambil gambar macam gila . kamera pak long 5 kali kot dan kamera pak cik lagi lah gila . 10 tau tak ? semua buat macam-macam gaya . mak aku lah , sekejap peace ke depan , atas kepala , telinga dia kiri kanan . aku boleh gelak je . HAHA . lepas ambil gambar kitorang makan . makan sampai kebentak , sakit-sakit perut . lepas tu , yang muda mudi macam aku sampai umur 2 tahun ke bawah asyik bermesej . tak lepas handphone dari tangan .# aku la tu :D 


yang umur 30 tahun ke bawah dengan laptopnya update blog , upload gambar dekat facebook , main psp --> pak cik aku . yang aku asyik baca novel je dengan jari bergerak tekan keypad handphone . 




terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: