countdown 2012

2012

countdown 2012 . masa setengah tahun hari tu , aku rasa lama gila nak habis form 2 ni . sekarang ni tinggal berapa hari je nak ke tahun baru . kalau awal muharram tu dah la . aku cuak gila nak 2012 sebab masuk form 3 . dengan tusyen berlambak , homework , macam-macam lah . mak aku siap tanya nak tusyen tak ? nak hantar dekat bandar . wow , macam menarik . hehe #mula lah ada niat nakal ni . kalau aku rajin aku pergi lah . form 3 pulak , rehat pukul 10.50 pagi . lambatnya ! aku yang rehat pukol 10.10 pagi pun tak tahan , pukul 8 pagi perut dah bunyi . macam biasa , dalam kelas aku makan dengan mus dengan nina . hehe , tak patut jadi pengawas ni . err . tapi , rehat nanti sama pulak dengan pakwe aku . hehe #keluar dah tanduk kat kepala aku ni . okey , abaikan .

tahun depan , ayah tak bagi sukan ? what ! nak jugak , nak jugak ! aku baru pandai main pevot game bola baling . nak ngorat ayah lah macam ni . olahraga pulak tak cukup quartret . baton 4x100m dengan 4x400m . dah takde budak dah kalau aku keluar . merentas desa pulak ? nak masuk sebab nak pergi MssD . tak tau lah nak buat apa .

tahun depan mesti tak sempat berblogging dengan facebook-ing . redha je lah . okey , bye

--> pakwe aku malas nak layan perangai aku dah . dia kejut pagi-pagi tapi aku tidur balik . dia pun malas nak mesej . huhuh , sabar je lah yunk . :D

terima kasih baca. suka? like je :)

1 comment:

seobie said...

takpe lah berkorban untuk pmr .. best of luck ! :)