kau dan aku

kadang-kadang aku lupa yang Allah yang menentukan segalanya
kadang-kadang aku cuba jadi orang yang paling tabah
kadang-kadang aku cuba tahan air mata aku dari mengalir untuk dia


tapi aku baru sedar yang aku hanyalah hambaNya
aku baru sedar yang aku punya perasaan
aku baru sedar yang perempuan itu sensetif orangnya


akhirnya aku biarkan Allah tentukan segalanya yang terbaik untuk aku
aku biarkan hati aku rapuh
aku biarkan air mata aku tumpah untuk dia


mereka cakap kami sweet couple
tapi hakikatnya aku yang tau macam mana keadaannya
aku yang hadapi semuanya


aku bersedih dekat sini
aku menangis dekat sini
aku cuba gembira dan tersenyum depan family aku kat sini


tapi kau,
kau gembira dekat sana
kau gelak kat sana


kau buat salah dengan aku tapi
maaf pun takde
just the simple word


takkan aku jugak yang kena rendahkan ego aku
untuk mintak maaf dekat kau
aku tak buat salah


aku sayang kau
sayang sangat-sangat
tapi kau kadang-kadang ragu dengan aku


jodoh kita
kita tak tau
aku taknak kehilangan kau 
tapi kalau itu takdirnya
aku terima


terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: