ada sesuatu yang tak dapat aku padam dari hati ni . nama dia , SHAHRIZAT . walau macam mana aku cuba benci dia sebab sakitka hati aku , tapi tak boleh . seperti tak mungkin aku nak benci dia . dia yang bagi aku semangat selama ni . dia yang ceriakan aku , dia segalanya untuk aku . banyak harapan yang kami bina namun harapan tu hancur berkecai . aku tak tahu mana silap kami sampai hubungan kami macam ni . kalau aku punya kuasa , aku nak putarkan balik segalanya . biar kami selalu bahagia , biar tiada siapa yang terluka , biar dunia ni jadi milik kami berdua . segala kenangan kami seperti slide dalam kepala otak aku . ada yang sedih , happy , marah , kelakar , semua ada . walaupun aku luahkan pada mama , dia tak faham . aku sayang sangat kat dia . ramai bagi sokongan kat aku tapi aku tak dapat bertahan sebab dia umpama tiang aku . dia bagai nyawa aku . aku tak boleh hidup tanpa dia . aku tau hanya DIA yang faham aku . aku dah luah kat dia tapi still ada something yang aku tak dapat fikir apa dia yang terbeban dalam hati aku . puas aku nangis pada DIA , puas aku mintak tenangkan hati aku tapi susah . aku tak dapat lupakan dia , aku tak boleh .

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: