hadiah untuk ayah

arwah ayah .

ini dia ayah aku. aku tak suka cakap 'arwah' depan nama dia. aku tak tau kenapa. ya , sometimes orang cakap aku tak terima kenyataan. tak , aku terima ayah dah pergi . tinggalkan mak seorang diri . birthday dia hari tu dia tak sempat sambut . birthday aku dia tak sempat wish . tiap-tiap masa teringat ayah , memang nak nangis , tapi kesian kat ayah . aku nak kuat untuk mak . malam-malam , mak dengar lagu ayah . dengar lagu diorang masa diorang tengah bercinta dulu . al-fatihah untuk ayah .

exam hari tu , alhamdulillah okey . math aku dapat 92% . thats my present for daddy . benda yang sangat dia harapkan daripada aku . now , i've got it but he's gone . whatever it is , this is my best present for you . take care and i hope you happy in other world . i love you daddy . muahhh sikit !


terima kasih baca. suka? like je :)

1 comment:

Ayeen said...

salam takziah ayeen ucapkan utk awak. semoga tabah selalu. Allah lebih sygkan ayah awak. semoga ayah awak bahagia disana. doakan dia selalu k