suprise!

awak-awak, kite ade suprise. nah, amek kau.

SUPRISE!


okey, jangan mintak nak jumpa kite kat parking ea? hehe -,-

tadi pergi kahang, dapat sumbangan untuk anak yatim. Fahrin jadi host, ada kamera-kamera astro tadi. tengok lah astro, konfem aku tak masuk. haha. datang-datang mak aku serbu makanan. aku dah panas je sebab takut Datuk Hishamuddin bagi sumbangan, nanti aku tak dapat. masa Datuk berucap, aku diri kat tepi je. sekali dia cakap ada Pak Nil. awak! kite minat dia! oh, sweetnya muka dia. bila ada persembahan, aku tak tengok pun. tiba-tiba Datuk cakap ada Aaron Aziz sekali. oh tidak, semua menjerit dekat situ termasuk aku, tapi slow la. kakak aku lagi la, dia memang minat gila kat Aaron. masa beratur nak amek gambar dengan Aaron, Mila buat persembahan. alang-alang dah kat depan, aku amek la sekali gambar Mila. 

akak aku :)

Fahrin jadi  host :)

Pak Nil <3

Mila, buat show :)

kena hujan nak balik :)

senyum akak aku melebar lepas jumpa Aaron :)

okey, that's all. i love you :)

happy happy happy :)








terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: