the day~


okey guys. sebenarnya aku berdebar tunggu satu cerita daripada abang angkat aku. aku fikir cerita tu pasal EX aku. sebab abang aku cakap, takut aku nangis. okey, aku cuak.aku nak biar dia cerita esok sebab at least ada kawan-kawan aku yang tolong chill kan aku kalau aku nangis pun. esok, ada pertandingan buat icing kek, biasa lah. aktiviti lepas PMR, esok turn untuk ERT. tadi pusing Angsana cari barang, penat woo~ tempat nak lukis-lukis icing tu takde so aku pergi Giant Tampoi. eh-eh, mama kita belanja kita novel la. terkejut mak. tak banyak yang best so aku pilih tajuk Coke dan Sundae II. dulu aku pernah beli yang first, ni sambungan dia. camne cerita yang first aku dah tak ingat. wee ~ 

esok 22 hari bulan. annivesary, sepatutnya lah. 22 November bersamaan bulan depan, sepatutnya 2 tahun dah. tapi kitorang tahan 1 tahun 9 bulan je. sebak tiba-tiba, papepun fake smile je lah :')

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: