story story story


alhamdulillah. lega hati aku. Geo Cikgu Herda cakap aku salah satu je. dia kata ingatkan betul semua tapi bila check balik, dapat 59 je. soalan yang aku salah tu tricky sikit. then, Sir Aziz cakap dekat mak aku, BI paper 1 aku dapat 37. second highest daripada budak tu. huu, tak percaya lagi ~ sebab selalunya aku dapat 33 je. lagi, sejarah Cikgu Razak cuma tunjuk thumb up. dia kata jangan risau, okey. tapi BI aku risau paper 2. yang aku blank, takde idea sebab tidur lambat pukul 3. risau-risau. BM dengan SC takde khabar berita. cikgu berdua tu busy dengan budak form 5 pulak nak SPM. so, takpe lah. 

semalam kami jalan , nak release tensyen lepas exam sejarah semalam. so, pergi kedai Cik Som, makan cendol dengan goreng pisang. aku dengan syikin apa lagi. snap la gambar banyak-banyak. layan gambar je okey? :D


ni best friend kite :)


comelkan? tau dahh :)


melantak :D



samee :D

thats all. enjoy ! :)

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: