i will win

aku dah biasa bila orang tak suka aku
lagipun memang lumrah
dan satu kenyataan
takde siapa pun yang sempurna

luaran jika dilihat
memang kasar perwatakan aku
tapi hati aku ni
tetap hati seorang perempuan

hati yang sensetif
hati yang lemah
yang membuatkan air mata aku mudah mengalir
walaupun sedaya upaya aku tahan

aku tak pernah minta simpati
aku tak pernah menyusahkan hidup orang
di sinilah tempat aku meluahkan rasa
jika kau tidak suka, tak perlu baca

aku coretkan pasal siapa
dimana juga dengan siapa
itu urusan aku
jadi kau tidak perlu tahu

segala apa yang aku coretkan
hanyalah luahan hati yang terpendam
tidak mengapa sayang
terima kasih kerana menambahkan pahala aku

terima kasih buatkan aku nangis
sebab kau
terima kasih buat aku marah
sebab kau

bila kau main tarik tali
kau jangan menyesal
bila kau nak pilih aku
tapi aku tak nak

kau jangan menyesal bila pempuan ini
yang kau tahan, pergi dari hidup kau
takkan pandang ke belakang
walaupun sekali

kerana hati ini sudah serik
hati ini sedang sakit
hati ini sedang kecewa
dengan permainan yang kau cipta

honey, my name is Nur Faizah.
Nur Faizah means Cahaya Kemenangan/ Johan
then i will win in this game of life

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: