cecite .. cecite ..

hem .. penat giler ary niy .. :) pagi-pagi beratur .. hari ko-ko kan ? barisan PBSM laar .. yang budax gedix-gedik yang form3 tu daa tak sedar diri ke ape ? ish ! beratur kat depan .. yang budak form1 sume pegii belakang .. sian taw ! daa la diorang tu kecik-kecik semuanye .. sabo jee laa .. *like dalam cite kak limah balik umah* .. sblm mase agame tuu pulak , aku meronde sekolaa .. kononnye pengawas berdedikasi .. hampehh ! aku pegii merayap jerr .. jumpe ijat pulak .. kakak dia bersalin laa .. ingat kan ape .. ish , tertipu aku .. mase PJK pulak kene maen bola jaring .. eeewww! aku tak suke ! tapi nak buad macam mane kan ? maen je laa .. and kebetulan dekat citu ade kelas ijat .. segan taw ? dia suroh aku maen slow je .. tapi aku buad bodo aje .. ni haa .. aku nak out .. nak pegi aktiviti ko-ko .. lepak seyh ! lambat setengah jam niy .. bubye saayang !

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: