annivesary .. :)



late nak buad post niy .. patotnye aku buad hari selase .. heheh .. mesti korang kate aku gedix kan ? ngade-ngade nak tayang ade pakwe kan ? tak ade laa .. sebenarnye kan , aku just nak luahkan ape yang aku rase bile dia ade kat sisi aku .. dia jage aku betol-betol .. sebelum niy aku hanyut dengan budak-budak semua peringkat umo .. sekarang , tak sangat .. aku still jugak layan diorang tue .. tapi tak ade laa rapat sangat coz nanti ijat jelez .. 

saayang .. thanx sangat-sangat sebab ceriakan hari iza selama niy .. iza hargai sangat-sangat .. iza tau ijat saayang kat iza tapi janganlah sampai fikir iza nak carik orang lain .. iza kan daa janji .. happy 3 month annivesary .. moge kite bersama walau ape pon yang datang .. u coloured my day with all laughing and smiling .. and i promise you that you will not sad .. stay with me forever .. never leave me ever .. iza saayang sangat dekat ijat .. thanx a lot saayang !

i love you - english
ich liebe dich - german
ti amo - italian
je t'aime / je t'adore - french

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: