kisah hidop yang sedih .. :(

thx a lot ye momma and daddy .. sports semua aku kena tinggal .. lepas ayah bagitau tadi , terus nangis giler2 seyh aku .. tak sangke langsung .. so , aku tak tau ley fokus kat kelas ke tak .. if my marks down , i'm so sorry .. aku dah tak tau nak wat ape lagi dah .. penat betul aku nangis air mate darah .. new sports shoes bye-bye la ye .. gerenti ayah bagi dekat mama shoes tu .. i just waiting to ask ayah , about sports .. kalau dah conferm , aku tak payah turun latihan petang lagi dah .. mari kite tengok sekuat mane NUR FAIZAH .. aku janji dengan korang , korang tak kan jumpe faizah yang sekarang .. mungkin korang akan caci aku lepas niyh .. tapi tu je yang aku buleh buat supaye orang tak AKAN buat aku nangis lagi .. aku sangat-sangat pilu lepas mama cakap aku anak sial .. 'mak tak ade anak yang perangai setan macam kau !!' .. sangat sangat sedih .. niyh pon da giler sembab mate aku .. aku tak nak la tayang kisah hidop aku yang sedih-sedih kat sini .. orang yang bace pon sedih nanti .. soo , setakat ni la yang aku dapat tulis .. ape-ape hal yang aku buat korang sangat-sangat sakit hati .. aku minta maaf bnyak-banyak ..

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: