thanx a lot babe !

aku tersangat lah bengang .. aku tak buat ape-ape tau ak ? dia kate , you have your pet siblings and your abang sayang .. so you don't need me anymore , right ? oh GOD ! i wish i wanna smash him up ! and baru je tadi aku online .. dia remove aku dari sister dia ?! thank you sangat-sangat .. jasamu sangat dihargai sampai lah aku mati .. well , i don't need a brother like you .. setakat kau la kan , abang epul 101% baik dari kau .. kau ingat aku terhegeh-hegeh dekat kau .. mati hidup balik pon aku tak nak .. ish , bengang tahap cipan kelas satu aku ni tau ak ?!! mari kite lupakan pasal mamat itu .. ni tukar chapter lain pulak tau .. tadi aku online kan ? aku da bagitau tadi .. aku chat dengan kak su .. kakak ijat .. and ijat cakap a.k.a sister in law aku .. cewah .. macam dah compem je .. haha .. dia tanye macam mane nak buat blog .. mari kite same2 tunggu blog dia .. kite serbu ramai2 dengan syarat pakai helmet tau ! kang accident tak pasal2 .. hahahaha .. xD

sape lagi yang ade blog ek ? aku nak blog-walking malam2 .. tak ade koje la katekan .. nanti bagitau aku ye .. sesape yang ade blog , send link kat aku .. aku nak join kak ana main game .. out dulu la ye ..

p/s: PS3 .. here i come !!! huahuahua .. 

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: