anugerah cemerlang ?!

nak tau hape rase pegi majlis anugerah cemerlang (bagi sesape yang taa pernah pegii) ? bukan riak tao , nak bagitau je camne rasenye . jangan salah faham hape aku nak cakap niy okeh ? rase dia , PENAT . ape tu penat ? mari kawan-kawan kite mengeja malam niy . P.E.N.A.T , PENAT ! haha , kelakar pulak nak ajar korang niy mengeja . kalau korang nak rase pegii majlis macam niy kan , korang belajar la rajin-rajin biar dapat tempat terbaek . aku tau korang boleh buad punye laa , kitekan 'we are the best' . lagii satu , aku bagii cadangan niy tao ! korang boley jadik AJK yang terlibat dalam majlis tue . macam aku dengan miss twin tadi , mizz niena . penat nak mampus . yang budak-budak (celeh , macam daa besar sangat jee) penerima anugerah tuu daa laa taa retii nak dudok diam-diam . merayau jee kejanye . penat aku naa carik diorang balik . yang encik shahrizat taa boley naa dudok diam dekat kerusi yang kiteorang sediakan . ye laa , tokoh pelajar awak ! ape class dudok situ jee . aku diri sebelah hambali a.k.a bakal abang ipar aku . *winkwink* aku tengok teks yang dia pegang tuu . biodata shahrizat . aku bace tak boley blah . bayi yang cergas dan bertubuh sasa . aku gelak sampai sakit perut + berair matee aku dibuadnye . tapii majlis tu berjalan dengan lancar laa di bawah pengelolaan aku , niena , cikgu faizah dengan cikgu rahimah . lagi dua orang tuu taa datang pong . mane aci ! :( taa pe lah , aku halalkan . (celeh , ape standard kau nak buad macam tuu) . tadee pulakk orang nak amik gambar aku tadii . aku balik pulak , tepat pukol 4.30 petang yang sepatutnye aku datang sekolah untuk buad training . hahah . lepas tu , jumpe farah ain dekat bas-stop depan sekolah tuu . aku cakap dengan dia aku pegii lambat sikit tapii bile aku daa sampai rumah , aku tersangat laa malas nak pegii . aku mintak tolong ana cakap kan dekat budak-budak tuu laa . aku taa datang sebab penat gilee . petang tuu pulak , aku tidoo kejap dan aku keluar rumah pukol 5.27 petang . konon nak pegii jumpe dia kat kedai . tapi tadee pong . penat tunggu , akhirnya aku pong balik dalam pukol 6 suku .

p/ass : esok kena bangun pukol 8 pagii untuk gerak ke SMK Belitong . buad time trial guna spike dekat trek diorang . pergh , lepak tao taa ? mase aku untuk 400m , 1 minit 32 saat . 100m pulakk 16 saat . masih jauh kalau naa kejar fatimah (cikgu panggil dia FATTY walaupong dia taa gemuks ) , 100m dia , 14 saat . saangat terer . :) selamat tinggal buddies !

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: