hipokrit !

hari niy kan patotnye aku dengan budak-budak olahrage pegii belitong . tapii bile sampai dekat sekolah . budak-budak niy cakap taa jadii .. siut yang teramat sangat . bengang aku tao . so , kiteorang pong buad latihan cam biase kat sekolah jee . hape nak buad . amek mase , satu pusingan dapat 34:43 saat . kalau 2 pusingan , erm .., malas aku nak kire dekat tengah padang . aku tolong arep set kan time dia . kalau yang aku set , dia dapat 33:16 saat . kalau yang dia set sendiri , dapat 31 bape saat entah . tadee laa jauh sangat pong kan ? okeh la , untuk pempuan . petang niy pulak nak buad training untuk baton . 4x100 dengan 4x400m . nak tengok mase . cikgu cakap aku tambah lagii satu acara . 400m , okeh laa .. i like ! *winkwink* petang niy ade lagii training . taa boley ponteng macam petang semalam . eh , semalam aku penat okeh ? =P kalau petang niy taa datang , taa dapt surat kebenaran ibubapa and sterusnye taa dapat pegii . acara aku tiap-tiap ary okeh . darii ary selasa sampai ary jumaat . kejap lagii nak pegii 7E . nak kirim hape-hape ke ? (menghabiskan duit aku jee) . len kali laa aku belanje . okay , bubye ! 



p/s : tadii aku mesej dia , uya yang suruh . guna handset uya laa .. saayang uya . *winkwink*

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: