dating ? =)


hehe .. tengok ? aku belom tulis hape-hape aku daa gelak dulu .. sorry guys ! haha ! tadii , kat sekolah .. naek rehat jumpe ijat .. dia panggil darii tangge blok belah sane .. padahal aku daa sampai tingkat 2 setengah .. aku turun balik dengan kaki yang boley dikategorikan tempang .. haha ! ish , mulot .. simpang *bak kate ucop* aku jumpe dia kat bawah pokok dekat dengan air terjun depan bilik seni tuh .. aku duduk sebelah dia .. dan tau-tau je laa , dia membebel .. dia tanye macam mane adik boley tendang .. aku cite dari A to Z .. lepas tuu , aku kena jage dekat kelas 2C .. tapii aku blah jugak .. pegii carik firdaus sohaini .. tak tau nape dia nak jumpe nina .. mintak tolong dekat ijat .. lepas tuu , aku jalan je dengan ijat .. tapii dia marah aku jugak sebab kaki daa sakit tapii still nak jalan .. last-last aku lepak dekat perpustakaan coz nina kena carik syair kat citu .. untuk CYCLONE .. cikgu daa abis mesyuarat , ijat balik kelas .. aku pulak lepak sampai balik .. tak senonoh betul pengawas niy .. hehe ..

p/s: my twin , niena and cik abg syg dia daa okeh .. boley jumpe and tego .. tapii dia still tak puas aty dengan niena .. niena cakap , nak rase penumbuk aku baru nak sedar kot .. ish , sabar je laa .. gud luck syg ! anything , bgtau aku okeh ? 


shahiza

terima kasih baca. suka? like je :)

1 comment:

Mrs. Niena said...

haaa, itu dye..
syg iza !