handball ?!

terer tak kalu aku macam niy ? 

esok daa game .. ouh , hello ?! bukan aku maen game sesaje okeh ? esok ade game handball .. risau aku .. walaupun , ye laa .. aku niy just backup keeper jee .. jadi keeper kedua .. sampai bilee entah aku tak pegi MSSJ .. teringin tau ? darjah 6 jee aku dapat pegii .. tuu pong kalah (segann ..) (◕^_^◕) eh ? korang ingat jadii keeper tue senang ke hape ? macam orang gilak aku tau tak ? nasib baik sekarang kaki aku daa okeh .. boley jalan laa .. tapii kalau aku terlanggar kat tempat tuu , pergh !! gilee sakit bebeh .. tak dapat aku nak cakap .. tak dapat nak dihuraikan .. aku nak mintak korang tolong doakan aku tau ? harap pakwe aku tue tak sakit pinggang .. konon tak terer , tapii aku rase dia main first seven .. mende first seven tuu ? emm , yang masuk padang duluu laa .. bukan cam aku , subtitute jee .. simpanan .. hope kiteorang boley maen elok-elok .. korang tolong doakan tau ? thank korang ..


I LOVE U LIKE HELL
shahiza 

terima kasih baca. suka? like je :)

1 comment:

NUR NABLIN DIANA ツ said...

gud luck beb , tommorow ! hope taon nie pung sekolah kite jadi winner :)