hati daa sejuk !


aku training tersangat laa penat . pecut kejap , speed kejap . pergh , taa gilee pulakk . ta pe , nak menang punye pasal , aku on jeq . aku buad training yang cikgu suruh . lari 15 minit taa stop . okeh , aku buad . ikot jam aku laa tau tak . yang halimah fatin boley mengadu kat cikgu . ouh ! hello kak limah . pikir kau terer sangat yek-yek nak jadi ketua kontigen . huh , tolong la ! fitness aku daa okeh kot becoz bile aku lari , aku taa terase penat saangat . ramai gilee datang training . buley pening kepala beta . mase nak buad step langkah besar , aku tunggu turn . tapii halimah kat depan boley cakap , cikgu ! yang kat belakang tuu datang taa nak training pong cikgu ! datang nak tengok jee . dan tangan aku automatik bergerak baling batu dekat dia . sikit lagii nak kena . memang mulut puaka betul la . balik tuu aku malas nak pakai kasut sebab kaki aku kotor . taa basuh lagii pong . lepas tuu aku kena bebel dengan ijat . ape laa nasib . tadii pong aku hot jugak , ade laa sebab niy . heheh , secret okeh . cakap pasal secret , lame taa makan kat secret recipe . ade sesape nak belanje taa ? tengok ! aku taa market , taa de orang nak belanje . hehe , lari tajuk pulak . lepas tu , aku tengok shoutbox aku . ade sorang niy letak link dia . aku tengok blog dia ! syok gilee ! aku yang tengah hot boley gelak macam orang sakit mental bace post dia . meh , tengok link dia . cik izat punyee belog . okeh laa , aku naa maen game niy . bye saayang ! tengs bace post aku yang taa tau jadi hape . =D

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: