soalan maut !

niy laa aku mase jawab exam .
aku nak story niy . start dari semalam taw . cmny , aku pegi training olahrage semalam . tibe-tibe aku sakit perut . muntah kat toilet . aku tade tenage dah . erm , so aku taa lari laa . mase naa balik pulak , aku jumpe ijat . dia pong sakit perut jugak tapii sebab dia makan durian banyak sangat . tu la , sape suruh ! cikgu razak pulak kuarkan fone pastu buad macam nak amek gambar . ish , cikgu ny ! balik pulak , aku mandi pastu start bace buku . aku bace pastu stop makan kejap . lepas makan , terus sakit perut . tak boley bace buku seyh ! sakit yang amat ! tengah baring merekot tu , boley pulak tetido . sedap jee tido , bangun pukol 1 . sejarah untuk form 2 aku taa bace pong . form 1 pon taa habis . aku pon sambung jee tido . pagii tadii , math boley buad . paper 2 susah cikit . sejarah terus aku blank . mama ! taa tau nak buad ape mase tuu . aku ingat cikit-cikit jee . naa mati aku mase tuu . siap mengucap lagii . ade laa yang betoi ade jugak yang salah . sedih taw ! terjumpe cikgu shaera , aku cakap soalan maut . cikgu boley gelak ! huish . taa pe laa , aku naa pegii training . naa pegii umah alia . pagi tadii lupa naa bagitau . okeh laa , bye saayang ! (^_^)

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: