if there's no youu


kali niy entry aku pasal dia .. kalau korang taa nak bace dah laa .. okeh , citee dia cam niy .. petang tadii aku pegii training kat sekolah .. malas nak pegii sebenarnye , sebab mama dengan family sume nak pegii maen boling .. huhuh , melepas aku nak maen boling .. tapii tak kesah laa , pegii sekolah dapat jumpe cik abang .. bile aku daa abis training , aku jumpe dia .. kiteorang berbual dari pukol 5.50 sampai laa pukol 7.10 .. aii , lame kan ? dy hantar sampai simpang cekal 3 mase balik tuu .. malam tadii pulak aku call dia dalam pukol 8 ke 8 suku .. kiteorang bual macam-macam .. aku tak nak letak fone sebab aku takut .. heheh , ye laa .. rumah daa la besar , ape je ade kat atas tu .. aku cakap kat dia , aku tak takut .. tapii sebenarnye aku takut .. huhu ~ aku suruh dia citee pasal awek lame dia .. ish , kesian taw .. aku dengar yang macam nak nangis .. part niy yang sampai aku nangis niy .. dia taa nak bagitau aku .. mase tu cite pasal ape entah .. aku cakap la , kalau taa nak bagitau , kali niy iza ngajok seminggu eh ? dia cakap cam niy pulakk , iza nak ijat bu*** diri ke hape ? aku tanye dia , bu tu hape ? dia kate bunuh diri .. ish , selisih malaikat 44 .. aku cakap dengan dia , jangan cakap cam tuu ..

iza tak tau camne hidup iza kalau ijat tak de ..
ijat pon tak tau camne ijat kalau iza tak de dalam hidup ijat .. 
tak payah laa cakap cam tuu .. (aku daa nangis)
eh , iza nangis kan ? jangan tipu ijat , ijat tau ..

kiteorang cakap laa pape yang boleh stop kan nangis kiteorang niy , masing-masing nak pujok masing-masing .. aku dengan dia daa sebak laa .. memang aku tak dapat bayangkan kalau dia tak dee .. hidup aku mesti sunyi gilee .. no more laugh .. aku segan laa kalau dia dengar aku nangis walaupon aku tau dia daa dengar .. lepas tuu aku pong cakap dengan dia , daa lame niy .. bil melambong nanti .. sebab mase tuu da pukol 9.15 ke 9.30 malam .. bile aku daa letak fone , aku tengok .. 1:14:36 mase dia .. soo , aku cakap dengan dia , 1 jam , 14 minit , 36 saat .. huhuh .. gilee ah ! 
tadi pulak aku call dia , suare macam orang bangun tido .. tak kesah la , rupenye dia kate dia demam .. demam pasal semalam tuu ke ? kalau pasal semalam , iza mintak maaf .. risau aku , daa laa kejap lagii dia kena maen kompang dengan silat .. tak tau laa dia pegii ke tak ..


p/s : don't ever leave me coz i will die if there's no youu .. saayang kat awak sangat-sangat .. tengs coz datang kat hidup iza dan buad iza ketawe selalu .. ILOVEYOUU

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: