ustazah aku kate ...

hahah ! aku just teringat bilee handball tournament ary tue .. masing-masing daa terbaring dekat tempat lepak kitorang arh .. penat doeh , tapi mulut masing-masing tak reti nak senyap agaknyee .. bising sume , aina laa start .. mase tuu tengah azan , " ustazah aku kate , mase azan jangan bercakap .. kalau tak nanti jadii b*b* .. faham kan ? laa sudah , lepas tue terus .. "ustazah aku katee .. , ustazah aku katee .." daa laa tengah azan , terus tak diam .. bising daa macam kat pasar tanii jee .. sampai laa fahmi cakap , " ustazah aku kate , pempuan kalau tak pakai tudung .. kenape ek ?" aku yang tengah gelak sakan niy terus terdiam .. segan tau tak ?! mase tuu aku free hair jee sebab panas .. aku , aina , mia dengan pe'ah .. uii , aku terus baring sembunyi dekat aida .. rase macam nak pinjam badan kure-kure jee tumpang sembunyi kat dalam tuu .. budak-budak laki sumee daa gelak .. termasuk lee pakwe aku sekalii .. petang semalam pulak , aku tengah berbual dengan ijat .. boley dikire dating laa jugak .. mase tuu aina lalu , ijat daa bebel .. ape laa tak pakai tudung .. pastu dia bebel kat aku pulak , imbas balik mase handball tuu dengan mase olahrage kat stadium nantii .. dia keta , niy mesti tak pakai tudung kan ? aku blushing mase tuu taw .. aina ejek-ejek kitorang dating , ijat pulak cakap .. "aina , ustazah aku kate ..." aku pulak sambung , "kalau pempuan tak pakai tudung (dot dot dot)" yang dia pong segan .. sorry budak gilee .. heheh ..

p/s : okeh laa , aku tak tau aku bebel ape niy .. sorry kat aina .. korang bace jee laa ape yang aku membebel niy .. miss my twin like orang gilak ! c(:

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: