kena palat !


sape tak hot .. bilee kena maki .. lagii laa aku .. aku jenis yang cepat hot and cepat cool .. jum aku story sikit .. semalam aku tengah jalan nak balek rumah abis training , ade budaak pandang aku buddy .. korang faham tak hape maksud buddy ? pegii tanye budak pakida .. pakida tuu pulak , alaa , kire macam taraf samseng jugak laa .. tapii diorang niy lagii kasar laa .. okeh , back to story .. aku pong tanye laa , pe hal tengok aku buddy .. dia terus berhenti moto depan aku . aku nak tendang jee moto dia mase tuu . aku gadoh-gadoh laa dengan pempuan tuu .. siap palat-palat aku pulak . paling aku taa puas aty , dia kate , " ko taa payah nak gedik dengan ijat kat sekolah laa ! aku taa nak tengok ko dengan dia lagii ! " oii , pempuan ! ko jeles ke hape ? kantoi ! ko sukee ijat kan ? erm , tapii tolong laa ! dia taa nak dengan ko ! menyirap darah aku bilee dia nak sound-sound aku pulak . pegii mam*** laa ko ! tadii pulak aku kena sound dengan azim akbal . eh ! aku tau laa hape yang aku buad ! pesal taa orang sume nak carik pasal dengan aku . fed up aku . okeh laa , aku nak pegii makan . bubye !

p/s : kalau ade lagii yang carik pasal dengan aku , memang kena palat gilee-gilee dengan aku ..

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: