lepak laa weyh !


handball baruu habis semalam .. sekarang aku nak kena pegii latihan olahraga pulakk .. lepak dehh .. tapii tuu la job budak sukan kan ? haha xD dekat t6 ary niy hujan .. kejap stop , kejap ujan .. daa macam bulan satuu ary tuu daa .. kat sekolah tak jumpe dia pong .. dia sakit kaki , tuu yang tak jalan keliling sekolah .. balik tadii pulak aku call dia dalam kol 2.30 .. aku balik bukan nye akuu nak lepak sangat dekat sekolah .. tapii ade perjumpaan pasal olahrage tuu laa .. kalii niy aku call dia sampai 16 minit taw .. ijat demam pulakk daa .. risau aku .. petang niy dia nak pegii sekolah .. pegii takraw ? WHAT ?!  kaki daa sakit nak maen lagii .. dia kate tak nak maen , tengok jee .. jum kite tengok jap lagii .. kalau dia maen jugak , kena laa dy nanti .. cikgu razak suruh aku jagee fitness and terus stay buad latihan .. cikgu katee ready jee .. okeh cikgu ! menurut perintah .. 

p/s : ary niy tak banyak citee pasal si dia .. tak jumpe sangat dengan dia .. soo , aku rindu gilak kat dia ..
ILOVEUDAMNMUCH




shahiza

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: