i'm all alone , AGAIN


aku sunyi , lagi ! yeah , aku suke pakwe aku daa balek but akak kesayangan aku pulak pegi kursus kat kota tinggi dengan salleh . opps ! abe bali marah nanti . sedih saangat . pagi tadi taa sempat salam ana pong . kiss pong tade . no story dari awak . aku baru jee balik handball ary tu , kali niy ana pulak pegii . uwaa ! daa 4 ary kepale aku pening , cume aku taa nak laa bagitao sesape . nanti kate aku ngade-ngade pulak . serious aku rindu kat Ana !

miss u a lot !

okeh , tukar kat topik laen pulak . semalam cikgu shaidah (handball MssJ) tagged aku kat facebook . aku ingat kan ape bende lha kan ? rupenye , dia tagged gambar aku dengan pakwe aku kat BP ary tuu . eii , segan tao . sabar jee laa .

muke budak pening , aku laa tuu

okeh , yang laen pulak . sekarang budak-budak aku daa taa tao nape . aku teringin jee nak maki diorang . pehal entah , macam ade yang taa puas aty tao taa . aku naa sound je or kasi penumbok je tapi memikirkan diorang tu kecik lagi , aku halalkan je laa . okeh laa guys , aku naa amek adik-adik kenit aku niy . len kali aku update ya ? kalao korang rase ape yang aku tulis tu , MEMboringkan , cakap pe yg korang naa cakap kat shoutbox aku . naa marah aku pong taa kesah . aku open jee .

p/s : i miss Ana and my balaks very much ! c(:

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: