taa tao tittle

hey hey guys ! rindu kat aku taa ? tade maknenya kan ? semalam , pukol 4.30 petang , aku teringin pulak naa minum ice-blended . so , aku ajak farhan pegii . nasib baik laa mak aku angin baik . dia bagii aku keluar . huh , saayang mak ! tapi malangnye , kedai tuu taa bukak . kempunan aku . adik aku ajak pegi kedai yang dekat dengan sekolah agame tu . boleh tahan sedap laa . aku lalu dekat simpang umah awak , ijat . tapi malas naa carik rumah awak . lalu dekat public fone , aku confuse . naa call dia ke taa nak . taa nak laa ganggu dia , lagi-lagi bila dia cakap dia pening kepale . tapi , aku call dia jugak . tapii taa dapat . so , lepas tu aku jalan-jalan . boleh terbakar kalori aku . aku daa sampai umah , tengok ayah daa balek . malas aku , nanti taa boley kuar agi . aku pong meneruskan perjalanan jalan-jalan pusing T6 . aku boring , aku balek umah around kol 5.30 petang . lepas tu , ijat lalu depan rumah . ayah pulak  ayah ajak makan tembikai susu . taa manis laa wey . petang tu , aku ajak ayah pegii pasar malam . dengan senang aty aku pegii . mak ayah tunggu dalam kete je . aku yang pegii beli dengan fatin and farah . aku naa beli apam balek , farah sangkut dagu dia kat meja . boley dia tido ? last-last aku dukung dia . berat dia bape ? pelamak , penat seyh ! sampai rumah , aku naa makan . menggigil tangan aku , maybe lenguh kot . daa macam orang parkinson (mak kate) . malam tu , aku siapkan keja seni . celeh , yek-yek orang seni an ? lepas tuu tetido . dalam satu jam aku tido , fatin kejut . dalam kol 10.30 sebab ade orang call . baru dia sapa , aku daa jerit . ANA ! oh , i miss u like orang gilak . dia gelak pastu dia cakap , asyik ayat tu je . hehe . kiteorang cite macam-macam tao ! lepas abis cakap dengan dia tu , aku tido . stop sembang pong sebab mak daa bebel sebab esok dia kena bangun kol 5 pagi . hari niy pulak , abang aku call . rasyad laa . aku malas naa tego dia kat facebook . bukan ape , karang orang kate aku ngade-ngade . macam-macam cite . lame taa contact kan ? hmm , macam-macam aku cite kat korang ary niy . so , aku out dulu laa .

p/s : miss Ana , Ijat , Rasyad and Handballers

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: