saayang saye ?


gambo atas ny tade kaitan sangat okeh ? meh aku story - mory . (ayat ape aku pong taa tao) aku pagii tadi bangon pegii kursus kepimpinan pengawas . seriously , aku penat ! penat yang teramat ! taa tao laa nape . ramai budak olahrage taa datang . aku , batista , salleh dengan halimah datang . sorry laa kalau taa sebot name korang , budak olahraga yang datang . pagii tu aku taa boleh naa berjalan pong . nape ? kan aku daa cakap , aku penat . raid dengan syikin kate muke aku pucat . eh ? taa penah pulak muke aku pucat . aku tahan jee . budak group aku sume the best la ! sporting gilee . lagi-lagi izzat , salleh dengan haikal . lame-lame , aku okeh daa . cume pening jee laa . mase rehat pagii tu , jumpe ijat , dia tanye okeh tak ? aku jawab okeh walaupog k.o . dia pulakk kate bibir aku pucat . ish , seriau jugakk aku dengar . aku ny muke hitam , boley pulak pucat . tu yang seriau dibuadnye . lepas tuu , teruskan dengan LDK . aku dudok dengan salleh jee sebab dia jee yang naa layan kepala aku yang gilee ny . lepas tuu , aku tengok muke ijat daa laen . aku jauh laa sikit dudok dengan salleh tuu . yang raid pong cakap ijat jeles sebab dia dengar ijat cakap sial tadii . erm , aku naa mintak maaf tapii lepas tu dia terus taa pandang aku . mase tuu naa pegii solat . cikgu suruh dia jadii imam . aku amek wuduk pastu aku terdengar dia azan . pergh , sedap siut ! serious aku cakap . lepas tuu dia jadi imam . sejuk aty aku dengar dia bace surah sume and dia berwirid . boley cakap kat mak . heheh ! lepas tuu dia okeh daa . dia daa happening balek and lepas tuu dia daa tengok aku . tapi aku taa sempat naa cakap 'i'm sorry' . mase LDK 4 dgn 5 , memang lawak gilee ah . izzat , salleh dengan haikal asyik buad lawak jee . salleh dengan izzat , taa abis-abis dengan beduk dia tuu . haikal pulak kena ejek dengan izzat , ketawe cam popeye . lawak nak mampuih ! balek pulak , aku naa cakap kat ijat , aku mintak maaf tapii dia blah jee . fed up jugak aku . bio laa dy cool dulu . 

persoalannye sekarang (daa macam karangan BM) , dia caye kat aku taa ? aku yang salah ek sebab rapat dengan orang laen ? aku daa dapat jawapannye , aku yang salah .

p/s : special to my ijat , iza mintak maaf sebab buad ijat camny . iza perangai pong daa cam laki maybe sebab tuu iza rapat dengan budak-budak laki . sorry sesangat ! iza sentiase saayang awak tao . jangan pikir laen tao ? 

IZA SAYANG AWAK SORANG JEE ..

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: