fed up gilee !


aku daa lame taa update belog kesayangan aku niy .. rindu gilee ! lagii-lagii rindu dekat twin aku .. daa laa dia bawak kamera . taa dapat amek gambo dengan dia . huhuh , baru nak melaram . sedih tao ? mesti dia lawa tadii . dia kan kalau melaram , kalah artis . okeh , 4x100m aku dapat nombor 2 . ish ! budak sekolah convent tuu laa . 400m final pagii tadii dapat last . pergh , bengang seyh ! cikgu kate tape sebab aku dapat lorong 8 . tu yang susah sikit nak kejar budak MSSJ . low budak THO nombor 1 , budak convent , lepas tuu , ara , budak belitong nombor 3 . mase nak tunggu dalam khemah tuu , boley ade budak mane entah naa mintak kapel ? macam bengong an ? mule-mule dia kate baju same , ye je tuu . lepas tu boley mintak kapel ? poyo ! aku mesej ijat . balek tengah ary tuu , aku jumpe ijat . dia asal entah , badmood . aku nak tanye tapii nanti karang dia mengamuk pulak . balek tuu aku mesej dia . dia badmood sebab dengar macam-macam cite pasal aku .

iza : iza buad ape jee ?
ijat : ijat dengar iza dudok dengan arep kat dalam bas . ijat taa tau tuu betol ke taa .
iza : ye , memang iza dudok dengan arep kat dalam bas sebab daa tade tempat . 
ijat : eii , budak tuu sial pulak an . kalau ijat jumpe arep , memang kena penumbok laa dia tuu . ape nak jadi , jadi laa .

aku pujok dia dan dia pong daa okeh . aku buad acare 4x400m pulak . aku daa elok-elok potong and dapat nombor 2 , boley anaz sampai nombor 4 . fed up bhai ! lepas tuu mesej ijat lagii , aku cakap dengan dia . aku dudok dengan bali dalam bas nanti . 

ijat : iza ny memang taa boley nak dudok dengan pempuan ea ? 
iza : dia nak tolong , bio laa dia . 

aku cite kat bali dengan batista pasal ijat marah aku pagii tuu . bali memang daa pesan , lepas tuu dia nak tolong bio arep taa dudok sebelah aku . kire okeh laa kan ? tapi ijat naa marah-marah pulak . malas aku nak tulis dialognye . nanti korang pulak fed up and aku bertambah fed up . balik pulak mak cakap dengan ana , faizah tuu sukan-sukan , result daa turun . eh , pegii masok satu acare pong jadii laa . boleh ke dapat result cam tu . ye , aku ngaku result aku taa gempak . peduli hape aku ! aku daa buad the best , daa taa dapat kan , aku nak buad hape . taa kan aku naa pegii peras ugut cikgu tuu bagii aku A . dia kate nak ngadu kat cikgu mujai . eii , ngadu jee keja dia ! diam-diam sudah laa . tuu yang buadkan aku fed up tahap naa mampuih ! taa tau laa nak kate hape ! hish , ade jee yang kena sepak jap agi . wan (budak handball MSSD 2009) call aku tiap-tiap malam . aku baruu jee cakap dengan dia . rindu tao taa ? rindu kat wan , rindu kat niena . siap demam aku tao . mak aku daa bebel aku taa makan ubat . ubat ? eii ! taa mao !! okeh laa , aku naa tido awal . esok ade kursus kepimpinan pengawas . lepak gilee ! aku , sebagai pengawas yang berwibawa , dengan rajinnye datang ke sekolah walaupong aku penat like gilak b**i . serabai siut , ayat budak sastera . haha ! aku chiow dulu brother !

p/s : congrates untuk kontigen olahraga yang same-same penat nak dapatkan mate untuk sekolah . tahniah and terima kasih sebab bagii sokongan kat aku , lagi-lagi fatimah ! huhu ! :)

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: