i miss you allz


oke , elopzZ .. :) aku baru blogwalking kat blog yang pade aku sweet la tersangat . mule-mule tu , aku tengok blog my twin : niena ..dy promote blog yana .. sweet sangat , dy dgn pkwe dy . aku suke .. :) oke , korang visit la blog dy ye .

1. aku rindu DIA .


boyfie aku ny sorang yang manje gile tao . ye , dy anak bongsu . dy paling manje dengan akak dy , kak sue . senang cite , dy rapat dengan sume family dy laa . aku suke camtu , aku teringin . tapi , aku anak ke-2 . kire kakak jugak la . so , tade maknenye na manje lebih-lebih ny . dy ny kire gangster jugak la kat sekolah . tapi , ape yang orang ta tao .. dy ny penyayang tao . caring gile pasal aku . kawan-kawan aku sume puji dy . aku pon bersyukur sangat-sangat dapat dy . thanks sebab jage iza , nasehat iza and sayang iza sepanjang kite couple . ILOVEU

2. aku rindu AINABEBS .


tengok tu ? tu geng aku . besties forever oke ? aku na kawan dengan dyorang sampai aku da masok lubang kubur nanti . dalam pic ny just 7 members oke ? sebenarnye ade lagi sorang . meh aku kenalkan korang pade geng-geng aku ny .

niena
my twin and my very best best friend . sentiase dengan aku , susah dan senang . kalau dy fight dengan boyfie dy , aku rase na punch je muke boyfie dy walaupon boyfie dy budak senior . same baye dengan boyfie aku . wa ta takot la brader . yang aku tao , aku ta suke tengok dy nangis or sesape buli dy . thanks niena , for being my friend since kite darjah 3 . mase descent dulu :)



lynn
yang ny , lemah lembut sangat . muke dy pon sweet . tapi aku suke sakat dy . bile dy marah atao dy nangis , muke dy merah . time tu , dy comel sangat . dy selalu dengar masalah aku dan aku sayang dy sangat-sangat . lynn , walaupon dulu kite gadoh mase darjah 2 , sebab ko ta suke aku .. tapi aku tetap sayang ko sangat-sangat . sekarang kite da jadi besties . thanks tahan kerenah aku mase aku tomboy dulu (darjah 1) . love u la yang .


raidah
ny kawan gadoh aku . memang dengan dy aku jadi jantan la . gadoh mulut . kadang-kadang aku menang , kadang-kadang dy menang . walaupon aku terase na tarik je hidung dy , tapi aku ta buad sebab aku sayang sangat dekat ko .


fifa
yang ny pulak , kawan jenake aku . kalau dengan dy mesti aku gelak . kalau ade aku dengan dy , mao kecoh tempat tu dengan gelak ketawe kiteorang . ade je topik yang buad kiteorang buad lawak bodoh tu . aku sayang ko , and jangan lupe aku tao .

yang tengah tu fifa <3
shaidah
ny sorang yang otak dy mengong cket . bile dengan dy , aku pon bengong sekali . dy ny selalu ceria . ta selalu tengok dy masam muke . tapi kalau dy monyok je , ade la tu big prob dy . tapi monyok cmne pon , dy tetap happy balek .

aisyhah
ny dy tade dalam pic tu . tu la , na sangat balek cepat . lempang karang baru tao . yang ny , kawan aku lagi sorang kepale otak dy gile-gile . aku pon same je dengan dy . kalau dy tade , sunyi . boring sangat . dy ny suke membebel tao . ta kire ape je topik dy . ha , yang tu ta same dengan aku .

yang kena suap tu aisyhah . yang suap tu lynn .. <3
aina
oke , yang ny cam aku . sukan sume same . dy masok olahrage , aku pon same . cume acare laen-laen . dy acare padang , aku balapan . handball pulak , dy jadi player , aku jadi keeper . and dalam kelas pon kiteorang fight same-same . sape paling terer . dy ny mulot becok jugak tao . hehe , aina sory tao :) apepon , aku sayang dy .


amin
yang ny special cket . sebab , dy sorang bestfriend laki aku . macam-macam kiteorang kongsi . aku peduli hape korang na kate ape . yang aku tao , he's the best friend ever . amin , aku syang ko sangat-sangt :)


oke , tu je story pasal orang yang aku sayang . ILOVEU ALLZ

p/s : sory kak sue , adk rembat pic akak . :D

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: