ta faham ?!


oke , esok our 7th month annivesary . thx jage iza dan ikot sume kerenah pelik iza selame ny . 
sejak ijat da drop sume sukan , ijat da laen . laen sangat-sangat . memang dy layan aku , tapi laen sikit . aku ta kesah sebab tao dy sayang aku . aku penat na nangis . aku ta na nangis la ! aku tomboy la , tade maknenye na nangis . ta kan sebab lelaki aku na nangis . hey , tolong sikit . aku ade ego la . ta kan selamenye aku na tunduk pade laki .
tadi kami gadoh lagi . sebab aku ta dapat na teman dy petang ny . aku kena buad latihan oke ? latihan handball dengan lumbe lari . sabtu ny sukan tahunan dan aku tade fitness . camne cyclone na menang ?! dy kena faham , aku bukan pandang hine kat dy atao ape pon yang dy cakap tadi . ta pernah terlintas kat fikiran aku pon . dy ta paham aku camne . kalau dy na sangat tinggalkan aku , fine ! kalau da ta sayangkan aku , tinggalkan aku . jangan peduli aku sakit ke , aku mati ke ape . just go !

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: