awak hepy sy hepy


hari ni aku happy sangat . sebab , aku tengok boyfie aku happy . pelikkan ? selalunye sebelum dia jumpe aku , muke dia monyok je . da jumpe aku tu , oke jugak . boley senyum lagi tapi lepas je aku da blah , muke dia monyok lagi . aku ta suke sebab aku rase serbe salah buad dia macam tu . yang ajaibnye , hari ni dia selalu senyum . dia da jadi macam shahrizat yang aku kenal dulu . selalu senyum , gelak-gelak , happening je . aku suke boyfie aku yang ni . 
lepas rehat tadi , aku jalan belakang dia . dia jalan dengan kawan dia . lepas depan koperasi aku stop , jumpe syikin , raid dengan shaidah . berbual kejap , lepas tu na naek kelas . aku terdengar orang panggil aku . NUR FAIZAH ! err , ta penah-penah orang na panggil aku dengan name penoh . niena tego aku , dia cakap boyfie aku panggil . kejap panggil name penoh , kejap panggil aku NUR . da kenape ? tapi aku ta kesah laa , maybe mood dia tengah oke . hemm , kat sekolah .., time tu je la aku jumpe dia . jumpe tao . padahal , mase dia tengah makan kat kantin , aku perhati dia . jadi stalker pulak . na stalk boyfie sendiri pon ta ley ke ? :D
oke dear , sampai sini dulu ye . aku out dulu . 

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: