1 murid 1 sukan 1 malaysia


hoii , rindu aku tak ? eei , poyonye . oke , pagi tadi aku bangun pukol 6.00 pagi . semangat ke na lari ? ouh , please lha . tengok fone , 1 missed call , 7 messages . sume dari shahrizat . err , hehe . majok dengan dia semalam . aku balas mesej tu and aku miss call dia . suroh dia bangun . lepas kiteorang da berdamai tu , aku teros mandi kalau ta nanti lambat . sampai sekolah , berbual kejap . amek nombor . aku dapat nombor 0073 . err , ta best la nombor tu . lepas tu warm up . shahrizat and the geng kat depan . dia betol-betol depan aku . winkwink . lepas tu , start lari . ade sorang akak ni , lari yek-yek je . aku potong dia , dia potong aku balik . last-last aku jugak kat depan . dia da ta larat na potong aku kot ? aku kat depan sekali . ingat na lari dengan uya and adda . tapi diorang lambat sikit . aku lari , jumpe budak sekolah rendah . masing-masing sibuk na kejar aku . aku buad muke selambe dek je la . 'eh-eh , akak sekolah menengah la . lajunye . jom lari dengan dia ' . tape la , thanks ye adik-adik . :D
sampai lingkaran , azimah dengan ika follow . aku penat , then biar je la diorang potong . sampai sekolah , dapat nombor 3 . rehat , lepak-lepak , baring-baring kat dataran tu then amek gambar dengan kamera aina and dina . ade taklimat pastu balek uma . ape lagi , tido la beb . :D

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: