kisah kami semua !

gambar ni nampak macam aku sopan gila kan ?

mintak maaf la ye ? bukan seperti yang korang sangka kan .
he's not my boyfie , just my bestfriend . (!_!)

aku suka berangan ! ;)

my forever twin . ILOVEU !

ta senonohnye anak dare . err =,=

kami adik beradik ! ta pecaye ? tunggu bukti ya ?

u're my new twin . nampak ta muke kami same ? :D

ergh , silau pulak . 

special for amin and wan . happe befday friend !

i love u forever . best friend until we die

kawan-kawan aku ! :))

kawan kamceng aku . c(:

the photos tells you everything right ? hehe , speaking la konon . oke , time ni befday wan . befday amin 2 hari lepas . aku ta bagi dia hadiah kan ? so , aku gabung la sekali belikan mereka-mereka ni kek . well , sedap babe ! mereka ni berebut-rebut na makan . aku cakap , 'hep , tinggalkan la raid , shaidah dengan syikin sikit ' . hehe , garang benonye . meh aku story satu-satu gambar atas tu .

1. aku suka gambar tu ! serius , love it . ta penahnye aku na posing macam tu .
2. mule-mule just na amek gambar aku sorang . but , orang belakang tu sibok je . its oke la , aku ta kesah .
3. yang ni , no komen . ngee :D
4. pelik kan ? bersimpol da mcam ular da kot . yeah ! da kate pon twin kan ? ofcourse la weyh =,=
5. saje na mengade dudok atas meja wan . wan , ko ta marah kan ? ;)
6. kami forever bestfriend !
7. tu dia . ramai cakap muka kami dalam gambar ni same . err , ye ke ? same la jugak .
8. nampak seakan-akan muke aku berminyak . eeuuw ! please la .
9. sedapkan ? taste aku la tu . my favourite , chocalate . (^_^)
10. penyerahan kek kepade befday boyz . :D
11. aku selalu beronggeng dengan mereka . gelak gila-gila punye . ta boley stop beb .
12. na amek gambar ni buad aku mengucap . haha , sebab aku diri atas meja but kipas ta tutop . terase macam kepale aku na putos je bila diri atas tu . korang ni kan !

extra : my boyfie lalu kat kelas aku sebab aku panggil la kan . aku bagi dia kek sebab dia mintak tapi time tu jugak la dia kate tangan kotor . so , aku le yang suap dia . and budak-budak kelas aku sume usik aku . err , poyo !

so , thats all for today . iloveu !

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: