setelah lame ...

lame aku ta update blog kan . aku da rindu gila da . aku bukak je blog , mesti cari blog YANA YONET dengan SI LIPAS . rindu gila kot na tao story diorang selame sebulan aku ta online . aku ingatkan diorang happy like dulu tapi aku bace sedih je . siap menitik air mate ni . aku harap sangat-sangat diorang kekal selamenye . all the best yup korang .


bila aku bace kisah diorang , aku teringat kisah aku . sekarang ni memang musim masalah percintaan ke ? first , yana dengan lipas . second , nina dengan andak . last , aku dengan shahrizat . nina dengan andak da clash . frust gila kot kawan aku tu . da la tengah exam . but , aku tao dia kuat . dia boley buad semua soalan tu . 


aku dengan shahrizat . 8 bulan 3 minggu 5 hari kami da couple . kami macam da kenal sebab da 8 bulan kot couple . tapi , sekarang ni baru terungkap satu persatu sifat masing-masing . 


:: shahrizat ::
- sangat loving and caring
- sangat sensetif
- sangat kuat jeles 


atas sebab tu jugak aku sayang sangat dekat dia . cume sekarang ni , semua jadi masalah . silap sikit je , gadoh . rase macam da gadoh bape lame entah , penat sangat . aku harap , sesape yang bercouple ni akan kekal sampai bila-bila .


p/s : shahrizat , awak dunia saya .

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: