my plan

esok malam aku na tengok wayang , tao ? :D haha ! aku suke gila ! well yeah . tengok favourite movie aku . Harry Potter la weyh .. :)




aku excited gila tao ta ? na pegi Kluang Mall tu nanti , aku ade secret plan dengan niena . ade la , ta boleh bagitao . kalau bagitao sekarang , da ta suprise la . bila orang tu da tao nanti baru aku cite dekat korang tao . jangan marah =,=
bile ek ? 30 ke 31 julai nanti aku ikot mak ayah sume pegi perak . macam dulu tu la . SMK Bandar T6 menang penyertaan terbanyak lagi . congrates ! tadi aku bagitao shahrizat pasal niy . mule-mule dia cakap 'kalau na tinggalkan ijat , tinggalkan je la . kalau ta na , terpulang kat iza la' . herm , aku ta na tinggalkan dia . tapi na buad macam mane . satu family sume pegi . ta kan aku na tinggal sorang-sorang dekat rumah . ish , ta berani la aku . aku rindu dekat shahrizat . rindu gila tao ? ade la something happen tapi aku terime je . 
ILYSM shahrizat <3

lastly , HAPPY BEFDAY TO AMIN ! my very very very best friend . hadiah ta sempat na beli lagi . but , i have something for you . hepy-hepy selalu ye ! aku sayang kau . hope kite kawan sampai mati . ILYSM amin <3

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: