The Great Ainabebs

gamba yang same tiap entry The Ainabebs

well , gambar yang same ye . aku amek gambar yang same sebab aku rindu kenangan kite yang dulu tu . bile kite bergelak ketawe , peh macam dunia ni kite yang punye . betol , aku ta tipu . bile lepak dengan korang , aku rase semue masalah aku hilang . ta kire la betape besarnye masalah tu , aku ta teringat langsung pasal benda tu bile dengan korang . sumpah aku sayang korang . aku ta dapat bayangkan kalau kite gadoh or ta contact lagi . gerenti sedih gila . tadi ade anugerah cemerlang dekat sekolah agame . satu geng kite pakai baju kurung sebab kain darjah khas da lempar mane entah . kecuali azlin dengan aina . haii , baeknye kawan aku ikot peraturan sekolah *walaupon da abiz sekolah* . kite cite macam-macam , gelak-gelak , bergosip sume . aku terase macam kite still darjah 6 lagi . teringat mase dulu tu .
walaupon na UPSR mase tu , kite maen bedal je . asyik gosip , ponteng kelas , maen-maen , ta siap keja and kadang-kadang kutok cikgu . *err , sorry cikgu =,=* betol , aku teringat mase dulu-dulu . cume sekarang ni masing-masing da cantik , da pandai na melaram da and da ade fone masing-masing . ha , yang paling utame masing-masing da ade boyfie . congrates la untuk korang . sambil-sambil gosip dengan korang tadi , aku mesej dengan boyfie aku . yang paling ta boley blah nye , azlin jeles . ye la , rindu kat boyfie dia kot sebab da lame ta mesej . 
yang paling syoknye , kite amek gambar banyak-banyak . hehe , just wait for the pictures upload in facebook . :D i love you all . muah muah !

aku lepak dengan diorang je tadi :)

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: