present ! :D

cute kan ? :D

hey , lame ta update blog . erk , lame ke ? tipu je tuu . oke , tittle post aku present . tao ta ape tu present ? present tu hadiah la . semalam aku lepak dekat rumah shahrizat dari pukol 3 atao 3 setengah , ta silap aku . sampai la pukol 4.30 petang . patotnye time tu aku pegi training tao . ni aku sangkut pulak kat rumah shahrizat . berbual dekat luar rumah je , segan la aku na masok rumah dia . mintak maaf , tumpang lalu . aku still ade ciri 'perempuan' melayu terakhir iaitu malu . ngeh ngeh :D *merapu sudah* . mintak maaf ye ? semalam kiteorang cite la macam-macam . lepas tu , dia na masok kejap . na amek hadiah befday aku . ye , befday aku da lepas da . lame da , dekat sebulan setengah . baru dapat hadiah . aku ta kesah la , sebab ta kan dia na bawak hadiah tu pegi sekolah kot ? bile je dia hulur teddy bear tu depan aku , aku jerit pastu teros amek . naseb baek kat umah orang , kalau ta aku da melompat macam kanak-kanak ribena da . control ayu la weyh . 
semalam aku rindu dia . aku pelok teddy bear ni pastu aku cakap dengan dia . eh , macam orang ta betol kan ? =.= aku ta peduli . uwekk ! haha :D korang jeles ta aku dapat teddy bear macam tu ? kalau ade yang lagi besar tu , suke hati korang la . maksod aku ni yang tade teddy bear langsung . teringin ta ? kalau na , mintak mak abah atao boyfie korang belikan ye ? oke , aku na pegi training handball da . have a nice day ye korang ! :)


thanks ye sayang , belikan iza teddy bear ni .
tao aje iza suke teddy bear . ilove you ! <3


terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: