skandal termacho

    

OMG ! you're so cute !

nampaknye aku da gila dekat nazim . gambar yang atas tu la . err ., mintak maaf . bukan nazeem kawan aku tu . ngeh ngeh , mule la na merapek bagai . kenape tetiba aku buad post pasal dia ni ? err , err .., entah la . aku pon ta tao . tetiba na menggedik kot ? :D
semalam aku tengok satu cite ni . lawak gila na mati . tao nape ? *mane korang tao , aku belom cite * dia na cakap macho jadi makko . err , perosak bahasa betol la dia ni . siape ? maaf , identiti dirahsiakan . 
wey , korang agak-agak kan ? boyfie aku marah ta kalau aku ade skandal macho macam yang atas ni ? er , mesti la dia marah . yeke ? entah , aku just agak je . *bengong*
bila cite pasal boyfie aku , mule la terase rindu . sebab ---> aku ta mesej dia . eh , aku bukan gadoh oke ? cume aku ade hal sikit tadi . sampai nangis aku tao . korang ta kesian ke dekat aku ni ? -sob sob- 
aku maen hujan tao tadi ? walaupon mase tu da ta lebat sangat . tapi sebab teringin gilaa , aku pon hentam je la . tengoh dok syok maen hujan , mak suroh basuh keta sekali . alang-alang kan ? fuhh ., ye la mak . kalau maen hujan , kenape ? err , aku demam la . jawapan simple pon ta tao ka ? bersin dari tadi ta stop . ngee :D halal la ., lagipon aku da lame gila ta demam . 
korang na join aku ta malam nanti ? well , aku na pegi KFC . makan ayam . yang penting aku na mintak krusher dengan cheesy wedges . eh , korang ta terliur ke ? kalau na , pegi sendiri la ek . ngeh ngeh :D

p/s , nazim or shahrizat ? i choose shahrizat . 


    



terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: