wearing spec

haa , pelik kan muke aku ? ade certain cakap comel , ade certain orang cakap pelik . tapikan , alhamdulillah la aku ta pakai spec . mate aku tajam , sihat walafiat lagi . kalau dekat kluang ni , dari dataran kluang tu , aku boley nampak traffic light punye nombor . *konon terer la ni*
pagi tadi aku pegi jagging dekat dataran kluang . sebelum pegi bandar tu , aku minum air masak dekat dapur . kena tegor dengan mak sebab minom berdiri plus pakai tangan kiri . err , maaf . terlupe la mak . aku terbiase pulak pakai tangan kiri maybe sebab aku suke orang tangan kidal . teringin na jadi macam arwah tok bah . cantik tulisan jawi dia tao . :))
hari tu makan coklat kat sekolah . boyfie aku bagi . macam tao je aku suke blackforest . haha , sayang awak ! aku makan dengan nina coklat tu . maksud aku , dia makan dia punye , aku makan aku punye . mase tu aku pegang coklat tangan kiri so kirenye aku makan angan kiri la . korang paham ta ? buad-buad paham je la ye ? =,= aku kena marah dengan nina . :D
oke la , out dulu . love you !

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: