menangis , menangis dan menangis


semalam the 9th month annivesary kami :) . yeah , aku happy sangat . dari pagi aku kejut dia sahur tu  sampai la malam pukol 12 lebih dia jage hati aku . dia layan perangai aku . malam tu , aku majok dengan dia . sebab dia tinggalkan aku sekejap , hanya 14 minit dan 48 saat . aku ngade-ngade na majok . dia sabar je , pujok aku . bila dia ayad aku , aku cair dan kami berbaek .

tapi , hari ni baru sehari . kami da gadoh . puncenye , pagi tadi dia na jumpe . tapi kami jumpe sekejap je . sebab aku da lambat na pegi dataran untuk beratur . aku na naek kelas pulak , kawan dia cakap dengan aku yang shahrizat demam . aku pass pesanan dekat akak angkat aku je . 'semoga cepat sembuh' . mase aku na pegi bilik muzik pulak , dia panggil aku dari blok belah sane . aku just terdengar sebab mase tu aku da masok bilik muzik tu .

balik pulak , aku tade mood . aku nangis sebab math aku dapat B . sedih sangat . da bengkak mate aku mase tu . aku jalan , cari shahrizat sebab dia je boleh tenangkan aku . tapi bila aku mesej dia , dia salahkan aku sebab pagi tu .

aku yang tengah nangis pasal math sambung nangis lagi bila dia ta angkat fone dan salahkan aku 100% . 

the massage have been removed by the owner .

mesej tu private la kot . hari ni aku penat sangat-sangat sebab nangis . habis da tenage aku . ape hukum menangis tengah puase ?

i need u know , niena ! :(

p/s : thx to mus  , amin and niena coz cheering
me up . korang best friend aku dunia akhirat .

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: